Preču un materiālu uzskaites kartiņa ABC, A5DK, 10 loksnes
- Noliktavā: Ir noliktavā
- Kods: AB16001
- EAN: 4750719160019
0.76€
Bez Nodokļa: 0.62€
Pašreiz pirkumu grozs ir tukšs!
Optimizējiet savu personāla dokumentāciju ar Darbinieka uzskaites kartīti A4 (10) – neaizstājamu rīku jebkuram uzņēmumam vai personāla vadības nodaļai. Šīs darbinieku uzskaites kartītes, kas paredzētas visaptverošai personāla datu uzturēšanai, palīdzēs jums sakārtot un ērti pieejamu informāciju par jūsu darbaspēku. Tās ir būtiskas, lai nodrošinātu atbilstību normatīvajiem aktiem un efektīvu personāla vadību, piedāvājot standartizētu formātu visiem svarīgākajiem darbinieka datiem.
Katra uzskaites kartīte ir A4 formātā, padarot to pilnībā saderīgu ar tipiskām biroja kartotēkām un saspraudējiem. Tas nodrošina vieglu integrāciju jūsu esošajos administratīvajos procesos, vienkāršojot darbinieku datu uzraudzību no pieņemšanas darbā līdz darba attiecību beigām. Izturīgais kartona materiāls ir veidots tā, lai izturētu regulāru lietošanu, saglabājot kritiski svarīgus datus ilgtermiņa uzziņai.
Šis parocīgais 10 darbinieku uzskaites kartīšu iepakojums nodrošina praktisku risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem, ļaujot jums izveidot un uzturēt rūpīgas individuālās personāla lietas. Ieguldiet šajās augstas kvalitātes personāla uzskaites kartītēs, lai uzlabotu darbinieku informācijas precizitāti un pieejamību, veicinot labāku organizatorisko praksi un administratīvo efektivitāti.